پاکستان کے عوام اس سے بہتر بجٹ کے مستحق ہیں، آصفہ بھٹو


پاکستان پیپلز پارٹی کی رکن پارلیمنٹ آصفہ بھٹو زرداری نے قومی اسمبلی کے اجلاس سے اپنا پہلا خطاب کرتے ہوئے کہا کہ پاکستان کے عوام اس سے بہتر بجٹ کے مستحق ہیں۔

انہوں نے کہا کہ مجھے آج اس ایوان سے مخاطب ہونے میں انتہائی دلی مسرت ہو رہی ہے، جس کا میرے دادا، میری والدہ، والد اور بھائی بھی حصہ رہے ہیں ۔

ان کا کہنا تھا کہ اللہ تعالیٰ کی بے حد شکر گزار ہوں، میں چیئرمین بلاول بھٹو زرداری، صدر آصف علی زرداری اور پارٹی کے دیگر رہنماؤں اور عوام کی شکر گزار ہوں جنہوں نے مجھے یہاں اس ایوان میں پہنچایا، عوام اور اس ایوان سے مخاطب ہونے کا موقع فراہم کیا۔

انہوں نے کہا کہ حکومت نے رواں سال کا بجٹ ایک ایسے وقت پیش کیا ہے جب ہم بے شمار چیلنجز کا سامنا کر رہے ہیں، ہمارے عوام کو موسمیاتی تبدیلیوں، آسمانی آفات، سیلاب، مہنگائی اور بے روزگاری جیسے بڑے مسائل کا سامنا ہے۔ ملک میں مہنگائی اور بے روزگاری ملکی تاریخ کی بلند ترین سطح پر ہے۔

نواز شریف کا بجٹ اجلاس میں شرکت نہ کرنے کا فیصلہ

پاکستانی ہونے کے ناطے ہم سب کو اس بجٹ سے بے شمار امیدیں وابستہ تھیں، لیکن پوچھنا چاہتی ہوں کہ اس بجٹ سے عوام کی توقعات پوری ہوئی ہیں؟ کیا یہ بجٹ عوامی امنگوں کے مطابق ہے؟

مزید کہا کہ ہمیں عام آدمی کی بہتری کے لیے آگے بڑھنا ہے، کسانوں کو کبھی سیلاب تو کبھی درآمد کا مسئلہ ہے، ہمیں کسانوں کو ریلیف دینا ہو گا۔ پاکستان کے عوام اس سے بہتر بجٹ کے مستحق ہے۔


متعلقہ خبریں