چین نے پاکستان میں لائٹ اپ گوادر منصوبے کا آغاز کر دیا

gwadar

چین نے گوادر میں لائٹ اپ گوادر منصوبے کا آغاز کر دیا، اس سے گوادر شہر کے اسپتال، اسکول اور سڑکیں روشن ہو گئیں۔

تمام اسٹریٹ لائٹس مکمل طور پر نصب کر دی گئی ہیں، شمسی توانائی سے چلنے والی اسٹریٹ لائٹس طویل مدتی فوائد فراہم کریں گی۔گوادر پرو کے مطابق کراچی میں چینی قونصلیٹ جنرل نے گوادر میں اہم منصوبے لائٹ اپ گوادر کا آغاز کر دیا ہے۔

ملک کا قرضہ اتارنے کیلئے سیاستدان اپنی 25 فیصد جائیداد عطیہ کر دیں ، مصطفیٰ کمال

اس منصوبے سے علاقے کے اسپتالوں اور اسکولوں جیسی ضروری عوامی سہولیات میں رات کے وقت روشنی میں نمایاں اضافہ ہوا ہے۔ اس اقدام میں شمسی توانائی سے چلنے والی 73 اسٹریٹ لائٹس کی پریزنٹیشن اور تنصیب شامل تھی، جن پر عمل درآمد کے لیے متعلقہ چینی مالی اعانت سے چلنے والے کاروباری اداروں کو تفویض کیا گیا تھا۔

تمام اسٹریٹ لائٹس مکمل طور پر نصب کر دی گئی ہیں اور اب کام کر رہی ہیں، جو گوادر کے پانچ اہم مقامات کا احاطہ کرتی ہیں، ماہی گیری کا گھاٹ، آبی راستے کے ساتھ ماہی گیری کی کشتیوں کی برتھ، ایسٹ بے ایکسپریس وے کا سیورڈ ایگزٹ اور مقامی اسپتال۔

بجلی کے اضافی بل، جماعت اسلامی کا ملک گیر احتجاج کا اعلان

اس پیش رفت نے مقامی رہائشیوں اور ماہی گیروں کے لئے بے پناہ سہولت اور تحفظ فراہم کیا ہے، جو اب رات کے وقت بہتر رسائی اور کام کرنے کی صلاحیت سے لطف اندوز ہورہے ہیں۔

اس منصوبے کو گوادر سوسائٹی کے تمام شعبوں کی جانب سے بڑے پیمانے پر سراہا گیا اور رہائشیوں نے اپنی روزمرہ زندگی میں بہتری پر اظہار تشکر کیا۔


متعلقہ خبریں