انسٹا گرام نے نوجوانوں کیلئے نئے فیچرز متعارف کرا دیئے

instagram

فوٹو اینڈ ویڈیو شیئرنگ ایپ انسٹا گرام نے نوجوانوں کے تحفظ کے لیے 2 فیچرز کو زیادہ بہتر بنا کر متعارف کرا دیا۔

غیر ملکی خبر رساں ایجنسی کے مطابق میٹا کی زیرملکیت ایپ انسٹا گرام کی جانب سے متعارف کرائے گئے فیچرز کا مقصد نوجوانوں کو دیگر افراد کی بدزبانی یا توہین آمیز سلوک سے تحفظ فراہم کرنا ہے۔

اس مقصد کے لیے کمپنی کی جانب سے لمٹ اور رسٹرکٹ فیچرز کو بہتر بنایا گیا ہے تاکہ نوجوان ایسے افراد سے بچ سکیں جو توہین آمیز سلوک کرتے ہیں۔

انسٹا گرام کی جانب سے جاری بیان کے مطابق لمٹ کے ذریعے صارفین اپنی پوسٹس کو صرف قریبی دوستوں تک محدود رکھ سکتے ہیں۔ ایسا کرنے کے بعد وہ صرف ان افراد کے کمنٹس، ڈائریکٹ میسجز، ٹیگز اور مینشنز دیکھ سکیں گے جو ان کی کلوز فرینڈز لسٹ میں شامل ہوں گے۔

دیگر فالوورز بھی ان پوسٹس پر بات کر سکیں گے مگر ان کے کمنٹس اور میسجز دیگر افراد کو نظر نہیں آئیں گے۔ اس طرح کا فیچر 2021 میں کریٹیرز کے لیے متعارف کرایا گیا تھا مگر اب اسے نوجوانوں کو مدنظر رکھتے ہوئے تبدیل کیا گیا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: سورج سے مضبوط شمسی شعلے کا اخراج

اسی طرح رسٹرکٹ فیچر کو بھی تبدیل کیا گیا ہے۔ اس فیچر کے ذریعے صارفین مختلف افراد کو خود کو ٹیگ یا مینشن کرنے سے روک سکیں گے۔

رسٹرکٹ لسٹ میں شامل افراد کے کمنٹس بھی خودکار طور پر نظروں سے اوجھل ہو جائیں گے۔ میٹا کی جانب سے یہ فیچرز اس وقت اپ ڈیٹ کیے گئے ہیں جب نوجوانوں کے تحفظ اور دیگر مسائل کے باعث دنیا کے مختلف ممالک میں کمپنی کو اسکروٹنی کا سامنا ہے۔

امریکہ کی درجنوں ریاستوں کی جانب سے بھی 2023 میں میٹا کے خلاف مقدمہ دائر کرتے ہوئے الزام عائد کیا گیا تھا کہ سوشل میڈیا کمپنی نوجوانوں کو تحفظ فراہم کرنے میں ناکام ثابت ہو رہی ہے۔


ٹیگز :
متعلقہ خبریں