تحریک انصاف کی سابق رکن قومی اسمبلی جویریہ ظفر کا پیپلزپارٹی میں شمولیت کا اعلان

جویریہ ظفر

پی ٹی آئی کی سابق رکن قومی اسمبلی کا پیپلزپارٹی میں شمولیت کا اعلان


تحریک انصاف کی سابق رکن قومی اسمبلی جویریہ ظفر نے پیپلزپارٹی میں شمولیت کا اعلان کردیا ہے۔

ہفتہ رفتہ:ڈالر ، پاؤنڈ، یورو ، ریال اور درہم کی قدر میں کمی

جویریہ ظفر نے چیئرمین پاکستان پیپلزپارٹی بلاول بھٹو اور آصفہ بھٹو سے  ملاقات کی ،ملاقات کےبعد جویریہ ظفر نے پاکستان پیپلزپارٹی میں شمولیت کا اعلان کیا۔

دوسری جانب پاکستان پیپلز پارٹی  کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے پاکستان مسلم لیگ (ن) کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا ہے کہ لاہور آنے پر ہمارا مذاق اڑانے والوں کو بتائیں کہ یہ شہر پیپلز پارٹی کا ہے۔

تحریک انصاف کے کراچی کے امیدواروں کی فہرست میں تبدیلی کردی گئی

لاہور کے ٹاؤن شپ کرکٹ گراؤنڈ میں پارٹی کے جلسے سے خطاب کرتے ہوئے بلاول بھٹو زرداری کا کہنا تھا کہ ‘وہ ہمارا مذاق اڑاتے ہیں، ہمارے نمبروں پر سوال اٹھاتے ہیں اور پوچھتے ہیں کہ ہم لاہور کیوں آئے ہیں۔ انہیں بتائیں کہ لاہور میرا بھی شہر ہے۔ اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا کہ ہماری تعداد کتنی ہی کم ہے، ہم مکمل طور پر مقابلہ کریں گے۔

ساجد حسن استحکام پاکستان پارٹی میں شامل

انہو ں نے کہا کہ میں لاہور میں سب کو یہ پیغام دینے کے لیے آیا ہوں کہ حالات مشکل ہیں۔ افراط زر بڑھ رہا ہے، معاشی بحران ہے، اور سیاسی اور جمہوری بحران بھی ہیں لیکن لوگوں کو مایوس نہیں ہونا چاہیے۔

جو لوگ نفرت کی سیاست میں لگے ہوئے ہیں وہ ملک کو تقسیم کر رہے ہیں، پاکستان پیپلز پارٹی نفرت اور تقسیم کی سیاست کو دفن کر دے گی۔ ہم ملک کو سیاسی بحران سے نکالیں گے۔

ٹکٹ نہ ملنے پر قلب عباس نے ن لیگ چھوڑ دی ، پیپلز پارٹی میں شامل

چیئرمین پیپلز پارٹی نے مزید  کہا کہ ووٹ کو عزت دو کے دعویدار اپنے نظریے کو چھوڑ کر سیاست کر رہے ہیں، ن لیگ کے کارکنوں سے مخاطب ہوں جنہوں نے مشرف کی آمریت کا مقابلہ کیا۔اگر آپ ان کی سیاست سے متاثر ہوئے ہیں تو میرے ساتھ آئیں،  آپ کے ووٹ کی عزت کروں گا ، آپ کا خیال رکھوں گا۔


متعلقہ خبریں