امریکی ماڈل جیجی حدید کی نشہ آور اشیا کی برآمدگی پر گرفتاری، پھر ضمانت پر رہائی


واشنگٹن: امریکی ماڈل جیجی حدید کو نشہ آور اشیا برآمد ہونے پر گرفتار کر لیا گیا، بعد ازاں انہیں ضمانت پررہائی مل گئی۔

زین ملک اور جیجی حدید کی راہیں جدا ہو گئیں

مؤقر امریکی نشریاتی ادارے اسکائی نیوز کے مطابق 28 سالہ فلسطینی نژاد امریکی ماڈل جیجی حدید کو اس وقت گرفتار کیا گیا جب وہ نجی طیارے کے ذریعے اوون رابرٹس انٹرنیشنل ایئرپورٹ پہنچیں۔

Gigi Hadid

امریکی ماڈل کے ہمراہ ان کی دوست بھی تھیں، ایئرپورٹ پر حکام نے ان کے سامان کی تلاشی لی تو اس میں سے گانجا اور بھنگ برآمد ہوئیں تاہم ان کی مقدار کم تھیں۔

جیجی حدید کے نمائندے رونڈے کولیٹا نے مؤقر امریکی اخبار واشنگٹن پوسٹ کو بتایا کہ ماڈل نے نیویارک میں میڈیکل لائسنس پر بھنگ خریدی تھی جو قانونی ہے۔

امریکہ: 8 لاکھ سے زائد طلبہ کا 39 ارب ڈالر کا قرضہ معاف

انہوں نے کہا کہ 2017 سے گرینڈ کیمن میں بھنگ کا طبی استعمال قانونی ہے البتہ انہوں نے اعتراف کیا کہ بھنگ کے ہمراہ اندرون ملک و بیرون ملک سفر غیر قانونی ہے۔

میڈیا کے مطابق جیجی حدید اور ان کی دوست کو گرفتاری کے بعد نامعلوم مقام پر منتقل کیا گیا جہاں سے دو دن بعد انہیں عدالت میں پیش کیا گیا، دونوں کو اعتراف جرم کے بعد فی کس ایک ہزار ڈالر جرمانہ عائد کر کے ضمانت پہ رہا کردیا گیا۔

آئی سی سی کا نیا فنانشل ماڈل منظور، پاکستان کو پہلے سے دوگنا رقم ملے گی

واضح رہے کہ فلسطینی نژاد امریکی ماڈل جیجی حدید نے اپنے کیریئر کا آغاز دو سال کی عمر میں کیا تھا، وہ متعدد معروف فیشن برانڈز کے ساتھ کام کرچکی ہیں اور ووگ کے بین الاقوامی ایڈیشنز کے لیے بھی کام کرچکی ہیں۔


متعلقہ خبریں